Met CRM op maat haal jij het meeste uit je klantenrelaties. Verkoop jij producten of lever jij diensten? Dan krijg je hoe dan ook te maken met CRM. Waardevolle relaties opbouwen met je klanten, dat is het doel. Deze leveren immers een groot deel van de bedrijfswinst.
CRM staat voor Customer Relationship Management, ofwel klantrelatiebeheer in het Nederlands. Dat is een behoorlijke mond vol, maar waar het in feite op neer komt is dit: je wilt je klanten zo goed mogelijk bedienen. Tevreden klanten komen immers terug en besteden meer.
Maar hoe weet je nu hoe je je klanten de beste service verleent? Daar komt CRM bij kijken. Door actief belangrijke gegevens te noteren zoals het type aankopen, openstaande klantentickets, gedrag en contactmomenten krijg je een beeld van wie deze klant is. Op basis hiervan weet je precies wat je moet bieden om een tevreden klant te krijgen. Er is wel software voor nodig om deze gegevens bij te houden en te ordenen. Dat is de plek van een CRM systeem op maat. Deze is helemaal ingericht voor jouw bedrijf. Welk product je ook verkoopt of welke dienst je ook verleent, CRM op maat is het antwoord.
Je wilt natuurlijk niet dat de CRM afdeling een eiland is. In een bedrijf is het noodzakelijk dat verschillende afdelingen met elkaar kunnen samenwerken. Misschien hebben ze bij marketing de data nodig of verwachten de collega’s die over de inkopen gaan een grote vraag van vaste klanten, maar willen ze het voor de zekerheid even checken.
Door je CRM systeem door ons op maat te laten maken wordt het een deel van het geheel. Met diverse koppelingen maken wij een netwerk van de verschillende maatwerk software binnen je bedrijf. Uiteraard kun je zelf instellen wat de rechten van individuele accounts zijn. Iedereen kan nu bij de informatie die ze nodig hebben om effectief te werk te gaan.
Je blijft niet stil staan met je bedrijf. Daarom maken wij de software zo, dat het altijd mogelijk is om uit te bouwen wanneer dat nodig is. Als je een nieuwe afdeling erbij krijgt of je wilt een team opsplitsen met ieder aparte programma’s is dat geen probleem.
Meer informatie
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
#Maatwerk Software
Een CRM systeem laat je niet zomaar op maat maken. Graag gaat Innovaware het gesprek met je aan. Aan de expert kun je al je vragen stellen. Aan de hand van de jarenlange ervaring maken wij een duidelijke time table wanneer we wat doen om het project te realiseren. Je krijgt ruimschoots de tijd om feedback te geven om het project bij te sturen mocht dat nodig zijn.
Het resultaat is dat je geniet van een CRM op maat waardoor al je collega’s perfecte klantenservice bieden. Je hebt geen work arounds meer nodig die bij standaardpakketten ongetwijfeld aanwezig zijn. Wil jij ook langdurige klantrelaties opbouwen? Ga dan het gesprek aan met Innovaware om je CRM op maat te laten inrichten. Wij kunnen maatwerk in alle vormen en maten samenstellen. Wil je dat jouw klanten hun eigen zaken kunnen regelen, zodat je zelf niet te veel meer hoeft te regelen? Denk dan ook eens na over een klantportaal.
Contact opnemen
Een CRM systeem op maat maakt het voor jouw bedrijf mogelijk om alle klantrelaties overzichtelijk te houden. Elke klant is uniek met specifieke behoeften. Door deze te herkennen en hierop in te spelen vergroot je de winst. Je levert immers wat de klanten willen.
Uit onderzoek blijkt dat vaste klanten gemiddeld 67% meer besteden dan nieuwe klanten. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat jouw 20% meest trouwe klanten goed zijn voor ongeveer 80% van de omzet. Dit is iets wat je niet over het hoofd wilt zien. Sterker nog, je wilt zoveel mogelijk vaste klanten.
Een CRM systeem geeft jouw bedrijf de middelen om te herkennen wie vaste klanten zijn en wie nog een duwtje in de rug nodig hebben om echt niet verder te zoeken naar een andere aanbieder. Je collega’s hebben alle gegevens die ze nodig hebben tijdens klantcontact handig in één werkomgeving. Ze kunnen direct kijken of er openstaande klantentickets zijn. Bovendien bouwt Innovaware jouw CRM op maat met veiligheid in het achterhoofd. Je wilt niet slachtoffer zijn van een data lek met gevoelige informatie. Daarom maken wij onze systemen met sterke beveiliging.
Stel je hebt een klant die structureel in de eerste week van de maand een x aantal producten koopt. Het zijn altijd dezelfde producten. Dit staat alles gelogd in de database. De eerstvolgende maand stuur je een kortingscode op via het ingevulde e-mail adres. Nog voordat de week voorbij is, heeft hij de kortingscode gebruikt. Denk je dat deze klant nog weggaat? Dat is de kracht van een CRM systeem op maat laten maken door Innovaware. Je maakt beslissingen gebaseerd op feiten, niet op gevoel.
Backend developer